Hollywood Undead - Lights Out - Скачать mp3 бесплатно

[Chorus - Danny]:
Lights out!
You’re talking too loud!
So just shut your mouth!
Who the fuck are you now?
Lights out!
Can you feel it now?
We’re calling you out
Who the fuck are you now?

[J-Dog]:
Lifestyles of the young and the reckless
Checked in the real world, I don’t ask questions
Dodgin’ em bullets like a fucked up western
Drag you on a rope til you’re choked out senseless
Kings of crown, we’re the best around
Got an underground army, yeah we holdin’ it down
We built our base and what we found,
It takes blood and sweat and always movin’ a crowd
No skill when you gone the fast way
Lemme see you dance one from the AK
Bullshit, now he’s droppin’ names
Well you know what you do, it all sounds the same
A piece of advice, quit droppin’ mine
You’ll be gone way before it even is your time
Like a stripper in a cage, makin’ minimum wage
You’ll be gone like a dollar bill in the stage!

[Chorus]

[Charlie Scene]:
I’mma light your ass up ‘cause you ain’t got what it takes
Your crew is ridin’ my nuts, they’ll tell you how my dick tastes
Yeah, I’m shitfaced, and all black lookin’ creepy
It’s Charlie Scene, this shit is way too easy!
I’mma give it to you quick, go straight to your throat
I’ll put the burner in your mouth and turn you into a ghost
All these people makin’ music with nothing to show
Who doesn’t have a band? Shit, I don’t know
What kind of sane person drops his own name?
What kind of sane person boos his own band off stage?
What kind of sane person drops a verse like this?
Cuz damn, this ain’t work, and I’m just too damn sick
Just you comin’ out here has gotten me provoked
Now I’mma cut your ass up like a line of coke
I’mma roll your crew up like a fatass rope
And put you in my ashtray ‘cause you just got smoked!

[Chorus]

[Danny & Funny Man]:
Another classic case you crash and burn
And it’s true, you’re dead wrong. It’s Lights Out, your last song
The world has turned it’s face, you’ll never learn
And it’s true, you’re dead wrong. It’s Lights Out, your last song
Walls closing in, they’re falling down…

[Danny]:
Lights out!
You’re talking too loud!
So just shut your mouth!
Who the fuck are you now?
Lights out!
Can you feel it now?
We’re calling you out
Who the fuck are you now?
Lights out!
Can you feel it now?
We’re calling you out
Who the fuck are you now?
Lights out!
You’re talking too loud!
Who the fuck are you now?
Who the fuck are you now?
Lights out!

Лучшие MP3 треки, добавленные в наш музыкальный каталог за 11/12/2016