Bone Thugs-n-Harmony - Ecstasy - Скачать mp3 бесплатно

[Krayzie] What's happenin nigga?
[Dealer] Hell yeah, what's up my nigga?
Ain't nothin just out here grindin, my nigga you know what it is
What's up nigga what you need?
[Krayzie] I need some weed
[Dealer] Aw man, I don't even fuck with the weed no mo'
[Krayzie] What?
[Dealer] Aw hell naw, man I got this new shit, man
This shit called ecstasy, man
[Krayzie] Ecstasy, what?
[Dealer] Nigga this tha shit, man
[Krayzie] .. the fuck?
[Dealer] Nigga this shit will have you on the level
with ya' female and everythang, nigga; look ..
[Krayzie] Tsk, this nigga trippin
[Dealer] I'ma give you one of these motherfucker's
Let you try this motherfucker out, man
And I bet you be callin me tomorrow
talkin 'bout you wan't some more of this shit
Man, I'm tellin you, shit have you on the level
Man, you need to put the weed down fuck wit this shit
Boy, I'm tellin you, boy
[Krayzie] This nigga trippin
[Dealer] This shit'll have you on the level
[Krayzie] Fuck it, gimme one of them motherfuckers there, man
[Dealer] Here, take that one and call me in the mornin, nigga

[Krayzie Bone]
I feel so zigidy zigidy zigidy, cause I'm floatin in ecstasy
I feel so zigidy zigidy zigidy, cause I'm floatin in ecstasy
I feel so zigidy zigidy zigidy, cause I'm floatin in ecstasy
I feel so zigidy zigidy zigidy, cause I'm floatin in ecstasy
As you can see I took the pill (I took the pill), right to the house
Grabbed a shot of liquor and pop, pop, popped it in my mouth
And I'm thinkin to my self that this might be a waste of my time
cause what if I don't even get high
Thirty minutes done came by, I didn't even seem high
until I stood up and looked at the ceilin for some reason
Now I'm tweakin, then I tried to walk but I was slow..
I guess I'm floatin in ecstasy (just like the nigga told me)

[Krayzie Bone & Flesh Bone]
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy

[Flesh Bone]
My name come alive, be told
And I'm pokin in somethin, oh damn but it ain't no joke
Cut guards and red beans
And for them niggaz that follow me around for my mojo
Feelin so see... cause I'm floatin in ecstasy (alright)
Ahh, my nigga just call up the homey
To hook us up on that liquid G
and if these hoes don't wanna see, they gotta check the spot quickly
Im feelin way high, but I'm also feelin way low
But damn I'm stuck in between
Fuckin with broad boys and never get used
Just help, just throw in a few more
Diablos, nigga Flesh Bone so chill
I'm feelin it hump through my body, feelin hot and exotic
Feelin knocked out, feelin too sexy for my motherFUCKin self!
Gotta find my bitch and fuck her ass to death!

[Krayzie Bone & Flesh Bone]
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy
I feel so pillish pillish pillish, cause we floatin in ecstasy

[Layzie Bone]
Whose my nigga that told me the level?
I started to see the devil, nigga was floatin in ecstasy
Shit, I took the pill, couldn't feel nothin so I'm breakin
but about thirty more minutes later, nigga was on the couch fainted
Arms sweaty, man why in the fuck y'all let me do this?
Im lookin at my homegirl like I want her, nigga this some new shit
I realized, nigga took one step and started stumblin
and I was tryin to call my nigga but he couldn't hear me, so I guess I'm mumblin
Fall off into somethin, but I guess I'm on a mission
Tellin my niggaz that I love &#39

Лучшие MP3 треки, добавленные в наш музыкальный каталог за 05/12/2016